суботу, 19 листопада 2016 р.

Учитель року 2017! Номінація "Інформатика"... "Не для мене цього разу. Хай потім... наступного разу... немає часу...", - відмовляла собі. Потім прислухалася до порад адміністрації, підтримки методистів і ось я вже на етапі підготовки до конкурсу.
  Готую урок: шукаю цікавий матеріал, підбираю різноманітні завдання, прислухаюся до порад колег. Директор шукає заміну на уроки.  Близькі родичі поступово перекладають усі турботи по дому на себе. Лячно, але я не боюся. Не соромлюся. Запитую. Прошу! Ніхто не відмовляє. Більше того, всі з величезною радістю відновлюють у пам'яті те, що їм дороге. 
І от 18 листопада я вже конкурсант. Представляю конкурсний урок у 8 класі, майстер-клас "Я роблю це так", досвід роботи. Мене оцінюють і оцінюють не аби як, а найвищими балами. І ось нарешті, довгоочікувана перемога у районі.! Перемога над самою собою, перш за все. Щиро вдячна всім за підтримку, хвилювання, поради,віру. 
Сьогодні у мене, як у колишнього конкурсанта районного етапу величезна кількість інформаційних і практичних матеріалів, відкритих уроків, лекцій. І найголовніше - незважаючи на важкий конкурсний «постсиндром повернення» у свій колектив і взагалі в себе, я ще наповнена силоміццю та здатна вам  передати  естафетну паличку. ))) (Вірте в себе і ви  себе переможите)















Немає коментарів:

Дописати коментар